Esimesena on näha viimane sissekanne. Et kõik kenasti algusest alates läbi loetud saaks, siis selleks on paremas servas reisikiri päevade kaupa ära jagatud - klikka aga kenasti seal! Ning lisasin Nepaali teemat puudutavaid olulisemaid linke kah sinna. Pilte saab näha aga siin.

Tuesday, May 1, 2007

Delhi

Ärkasime k0900 ajal, et jõuaks veel toa hinna sees olnud hommikusöögile. Täitsa OK kohv ja toast ja jem ja mahl ja omlett tomatiga oli. Jäime täitsa rahule.

Tagasi tuppa jõudnuna, lasime temperatuuri madalamaks ja tukastasime kuskil pool tundi. Uni oli jahedamas toas ikka palju parem :D. Siis pakkisime oma kotid ja regasime välja. Maksime täpselt kokkulepitud rahad; 1850Rs kolmese toa eest ja 700Rs lennujaamast sõitu teinud takso eest.

Ahjaa.. dollar on vahepeal alla käinud – kui eelmise aasta lõpus sai veel 44Rs'i dollari eest, siis praegu on kurss vaid max 41Rs’i.

Panime suured seljakotid alla pakihoidu ja tegime linna peal väikese tiiru – kuna Delhi kaarti ei olnud meil ja hotellist polnud neil kah seda anda, siis põrutasime alguses valesse suunda :P ja nii ei õnnestunud meil kuulsale Main Bazaar'ile saada. Veidi enam kui tunni pärast jõudsime läbihigistanuna hotelli tagasi – päike lagipähe paistmas. Otsustasime, et ülejäänud aja veedame enda hotelli katuserestorani varjualuses ning loeme seal rahus raamatuid.

K1900 ajal sõitsime taksoga (Old) Delhi raudteejaama – seal avastasime aga, et k2115 väljuma pidanud rong Gorakhpur'i hilineb ja tema saabumisaeg on edasi lükatud k2350’ne peale. Hiljem lükati teda veel mitmel korral edasi ja viimase tähtajana jäi kõlama k0105 (mis aga ka ei pidanud paika :).

Ega siis midagi, kui et pidime oma aga taas raamatute lugemisega sisustama, alguses ühes Snack Bar’is istudes ja hiljem teisel korrusel asuvates restroom'ides vedeledes, kus parema klassi inimestel tasuta sissepääsu luba oli rongipileti ettenäitamisel.